Melpe umożliwia administratorowi firmy udostępnianie wybranych podmiotów danym pracownikowi. Wprowadza to hierarchię w systemie, a więc wyżej postawieni pracownicy mają większy akces do programu. Dzięki temu nie trzeba się przejmować, że jakiś dokument dostanie się do nieodpowiedniego pracownika działu w przedsiębiorstwie.

Jak w takim razie wprowadzać uprawnienia do danych podmiotów w Melpe?

W prawym górnym rogu znajduje się nazwa naszej firmy. Klikając w jej nazwę wyświetli nam się pasek dostępnych akcji.

Wybieramy pierwszą pozycję – zatem klikamy w kafelek “ustawienia firmy”. Po lewej stronie ekranu wyświetli się pasek dostępnych działań. Interesuje nas rubryka “Użytkownicy”. Tam klikamy w kafelek “lista użytkowników”.

W wyświetlającej się liście użytkowników wybieramy opcje, które znajdują się po prawej stronie.

Na dole otwartego okna znajduje się cała lista dostępnych działań dla wybranego pracownika. Można wybierać dostępność użytkownika do każdej zakładki na stronie głównej: dokumentów, rozrachunków oraz CRM. Przy wyborze pełnego oprogramowania możemy dodatkowo zarządzać udostępnianiem danych z wypożyczalni.

Po wprowadzeniu wszystkich interesujących nas zmian klikamy w niebieski przycisk „zapisz zmianę” w prawym dolnym rogu ekranu.

Sprawdź oprogramowanie do fakturowania online Melpe, które posiada 4 główne funkcjonalności.